"" voor mij - voor jou: weggevertje nummer 2

woensdag 18 juli 2012

weggevertje nummer 2

inhoud-textiel-doe-het-lekk

Met dit doe-het-lekker-zelf pakketje maak je een textielschilderijtje.
Alle benodigde materialen, de werkbeschrijving en een canvasdoekje van 20 bij 20 zitten er bij.
En zó ziet het er dan uit:

textiel-doe-het-lekker-zelf

Wil je dit doe-het-lekker-zelf pakketje winnen?
Laat dan een reactie achter.
We laten de inschrijving een weekje langer open staan dan de vorige keren i.v.m. de vakantie.
Inschrijven kan tot en met zondag 5 augustus, de uitslag maken we bekend op maandag 6 augustus.
groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

18 opmerkingen:

Pleuntje zei

Dit pakketje is ook leuk om te winnen. En wat heb je er een origineel schilderijtje van gemaakt. X

Yvonne zei

Dit weggevertje is wel heel erg leuk! Hopelijk komt de zon er nog door, dan maakt de vakantie het nog leuker.
Groetjes, Yvonne

Ria zei

wat boffen we toch met jouw weggevertjes! Ik waag graageen kansje.

Bietje zei

Deze is wel heel erg leuk. Te leuk om aan me voorbij te laten gaan. Dus ik doe mee.
Bovendien vind ik het idee wat je erbij geeft ook schitterend. Ik heb het al in mijn Pinterest opgeslagen om zeker te maken. Maar met jouw weggevertje is het natuurlijk wel het leukst om te maken.

heleen zei

Dat ziet er erg leuk uit. Ik doe graag mee.

Wil den Berg zei

One down, 3 to go...

Betsy zei

Wat een mooie, romantische stofjes! Ik doe graag mee aan deze giveaway.
Ook leuk dat jullie laten zien wat je er zelf van gemaakt hebt: zo kan iedereen meegenieten van jullie feestje en zelf iets creëren :)

Gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum vandaag!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Minnie zei

Weer zoiets "irresistible".
Wat een mooie stofjes! Ik doe graag mee.

Berlinde zei

Dit is ook weer heel mooi, ik doe graag mee!
Lieve groetjes, Berlinde

Marleen Derweduwen zei

Mocht ik dit winnen dan zou ik me amuseren bij het maken van dit schilderijtje.

Janine zei

Wat een leuk idee, ik kan het alleen maar herhalen!! Vrolijke kleuren ook. Toppie.

diana boon zei

oh wat ziet dat er leuk uit, ik wil graag meedoen met de give away. lieve groetjes Diana

Anoniem zei

Wat een prachtige kleuren stof hebben jullie in dit pakketje.
Een enig werkje.
Ik doe graag mee.

Groetjes, Ann

marga1 zei

Hallo, graar wil ik hier aan meedoen.
Heb zoiets nog nooit gemaakt.
Zou voor mij een uitdaging zijn.

Groetjes
Marga

Peet zei

Wat een schitterend mooie stofjes. Hier doe ik ook graag aan mee.

Ik lees net dat jullie 1 jaar bestaan. Van harte en dat we nog mooie en leuke dingen van jullie kunnen volgen.

Groetjes, Petra

cri-cri zei

hier wilik wel een kanje op wagen ...

Rita Janssen zei

Dit is eigenlijk ook wel een superleuk weggevertje, zoiets zou ik ook nog zien zitten om te maken. Nou wordt het moeilijk, want de strandhuisjes zijn ook leuk. Hopelijk win ik iets!

Anoniem zei

wat een leuk weggevertje zeg, mijn dochter van 10 is dol op freubelen met stof ik vindt dit echt iets voor haar.
Dus als ik win ga ik m'n dochter hier blij mee maken.

Hartelijke groet Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...