"" voor mij - voor jou: weggevertje nummer 1

dinsdag 17 juli 2012

weggevertje nummer 1

Met dit doe-het-lekker-zelf pakketje tover je een gewoon schrijfschriftje om tot een hardkaft notitieboek.

nostalgisch-1vrolijk-roze-1

Je hebt de keuze uit het nostalgische of het vrolijk roze exemplaar.

nostalgisch-2vrolijk-roze-2

Je krijgt alle benodigde materialen en een werkbeschrijving van het boekje van je keus.
Maar dat is nog niet alles…..(het lijkt de tv reclame wel….)

naturel-1

Bij je pakketje zit ook dit door mij gemaakte boekje, als voorbeeld én om verder zelf nog te versieren want de blanke voorkant is een prima canvas!

naturel-2

Je kunt er heel goed op stempelen, schrijven (met bijv. een gelpen of een goudpen), schilderen en doedelen (doodelen staat raar, doodlen ook, vandaar…) .
Ik werd er nogal enthousiast van en maakte een hele stapel…

stapel-schriftboekjes

Nog wat details (omdat ze zo leuk zijn… Knipogende emoticon):

schriftboekjes

Wil je één van de twee doe-het-lekker-zelf pakketjes winnen?
Laat dan in een reactie achter voor welk pakketje je meedoet.
We laten de inschrijving een weekje langer open staan dan de vorige keren i.v.m. de vakantie.
Inschrijven kan tot en met zondag 5 augustus, de uitslag maken we bekend op maandag 6 augustus.

groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

35 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiemorgen, als mijn kleindochter Rosa hier logeert gaan we 'knippen en plakken'. Ik heb er zoveel aardigheid in gekregen dat ik het nu ook doe als ze er niet is. Ik zou het heel leuk vinden als ik het roze pakketje ga winnen. Wie weet? Met warme hartegroet van Tantejo

Pleuntje zei

Natuurlijk doe ik graag mee. Ook dit is weer heel erg leuk bedacht. En roze blijft mijn favoriete kleur. X

Nicole - Maaksels en Meer zei

Wat een leuke notitieboekjes! Ik stond laatst in de Bruna en dacht: "zal ik een zacht boekje meenemen om te pimpen" maar ik had eigenlijk geen idee HOE! Nu dus wel en ik doe graag mee aan deze give away! Oh ja, normaal ben ik van de kleur maar het nostalgische boekje vind ik heel erg mooi!
Groetjes van Nicole

Dymphie zei

Zo'n leuke weggevertjes, van er naar te kijken alleen wordt je al vrolijk. En ik zou ik niet zijn als ik niet zo'n boekje wilde winnen :) Als echte weegschaal kan ik niet kiezen, is dat erg?
Succes met jullie 'doe-het-lekker-zelf' week!

Betsy zei

Wow, wat een geweldige pakketjes! Dit wil ik al heel lang een keer gaan doen en met een door jullie samengesteld materiaalpakket moet dat gaan lukken! Ik doe mee voor het romantische bruine boekje.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Minnie zei

Wat leuk, ik doe mee! Ik wil zo graag de roze pakketje, precies de kleur van mijn mobieltje.
vriendelijke groet!

Bietje zei

Leuke pakketjes, graag waag ik een kans om er eentje te winnen. En als ik mag kiezen dan graag de nostalgische. Zou leuk zijn om allerlei oude foto's in te bewaren. Of nieuwere foto's die sepia gemaakt zijn, offe...
Ideetjes zat. En anders wandel ik nog even over jullie blog, daar staat ook altijd zoveel leuks op.

cri-cri zei

heerlijk pakketje ...wie droomt daar niet van tussen de rekeningen door ...ik ga voor het roze exemplaarke ...

Willy zei

Ohhh...wat een super leuke pakketjes en wat zijn jouw gemaakte boekjes mooi!! Ik ding graag mee voor het vrolijke pakketje maar ik ben 6 augustus op vakantie is dat een probleem??

Gery zei

Zoals gewoonlijk bij mij kan ik niet kiezen, dus zullen jullie dat moeten doen.
Beide pakketjes zijn gewoon geweldig leuk en helemaal als ik jullie voorbeelden zie (vind je eigen schriftje zo al mooi, ook zonder verdere versiering).
Wat leuk dat je zo enthousiast raakte en er zelf ook al een heleboel hebt gemaakt!!
Iets krijgen is sowieso al een feestje, dus bruin of rose: who cares?
Succes met de weggevertjes week.
Groetjes Gery

Minimoek zei

O dames wat leuk, prachtig maar als ik moet kiezen dan graag het nostalgische schriftje, past beter bij mijn leeftijd(grapje beetje crisis ik word binnenkort 50 ;-)Dus ik doe graag mee,groetjes Linda.

Gerd@ zei

Ik doe heel graag mee voor het rose setje ... het ziet er allemaal weer heel erg leuk en gezellig uit .....
Ik ben al volger en plaats een link fijne dag ... groetsss Gerd@

Jolette zei

Enig zo'n maak het zelf boekjes pakket!
Ik zou voor de roze kiezen...
Groetjes,


Jolette

Iezie zei

Wat een leuk idee. Ik doe zeker graag mee en ga dan voor de roze.
Ze zien er fantastisch uit.
Groetjes,
Ini

Anoniem zei

Wat een leuke pakketjes, ik doe graag mee voor het nostalgische pakketje. Je zelfgemaakte boekje is super en leuk om cadeau te geven.
Groetjes, Marijke

ida zei

wat een leuke pakketjes!! ik doe er ook graag aan mee en kies dan voor het bruine pakketje.

groetjes Ida

Dinaz zei

Wat leuk!!! Ik waag een gokje voor het roze pakketje...krijg al helemaal zin!

Fijne week! X Dinaz ♥

Berlinde zei

Wat ziet dit er superleuk uit! Ik doe graag mee voor het nostalgische pakketje!
Lieve groetjes, Berlinde

Anoniem zei

Hallo, wat een leuk idee om een schrift zo op te pimpen. De rose is helemaal mijn ding. Ik doe mee. Veel succes met je projecten. Groet, Dientje uit S.

Rosanne zei

Ik doe graag mee voor het nostalgische pakketje!
Ze zien er super mooi uit!
Groetjes Rosanne

Wil den Berg zei

Vind alle weggevertjes even leuk en ga dus 4 x meedoen = 4 x kans (was altijd erg goed in rekenen).
Ter info: hou niet zo van rose.

brigitte zei

Van Harte metn jullie `jarig bestaan.
Super leuk pakketje geven jullie wg zeg.
Ik doe heel graag mee. Een boekje om in te schrijven is nooit weg.
En nog zelf te maken ook dat vind ik nog leuker.

Groetjes Brigitte

Lydia zei

Dat nostalgische boek ziet er geweldig uit. Daar zet ik wel een kansje op in. Leuk zo, met al die verschillende dingen elke dag. Groetjes Lydia

Marleen Derweduwen zei

De boekjes zien er allebei super tof uit maar als ik moet kiezen ga ik voor het roze exemplaar.
Leuk dat het een pakketje is waar we zelf mee aan de slag kunnen!

Janine zei

Wat een ideen jullie hebben, de voorbeelden zijn echt super leuk!!! Keuzes maken vind ik moeilijk ze zijn beide heel erg mooi!! Maar de rose wint net ietsje meer ;))

Anoniem zei

Hallo, wat een leuke weggeefactie. Ik doe graag mee voor het nostalgische exemplaar, een mooi boekje om te gebruiken voor allerlei handwerkpatronen of aantekeningen.

Groet,
Ester

herminesplace zei

Wat een supergave pakketen om te winnen, de bruine spreekt mij het meest aan, maar de andere is ook super.

diana boon zei

ben helemaal op de brocante toer de laatste tijd, dus ik waag een gokje voor het nostalgische boekje, hoop dat als ik het win het er net zo mooi uit komt te zien.. helemaal leuk.
groetjes diana

marga1 zei

Wat een geweldig leuk idee.
Graag doe ik mee voor het pakketje.
Als ik mocht winnen dan graag het roze boekje.Heerlijk vrolijk.
Kun je altijd wel gebruiken.

Groetjes en een fijne vakantie als je nog gaat.
Marga

Jeanine zei

Proficiat met julie eerste verjaardag! Wat leuk dat jullie dat vieren door al die mooie paketjes weg te geven. Ik doe graag mee en waag een kansje voor het roze kaftje.

Groetjes,
Jeanine

Peet zei

Wat een leuke weggeefdingetjes. Daar doe ik graag aan mee. Mijn voorkeur is rose ondanks dat ik die andere ook mooi vind. Erg leuk!


Groetjes en geniet lekker van het zonnetje,

Petra

Maddy zei

Ik ben gek op doehetlekkerzelfpakketjes én op mooie schriftjes, dus doe graag mee en waag een kansje voor het roze pakketje! Ik heb ook nog een give-away lopen waar je zelf mee aan de slag kan:-)nodig je graag uit! Grtzz...Maddy

Laura zei

Ook bij deze give away wil ik wel een gokje wagen. Mijn voorkeur gaat ook naar de roze. Groetjes Laura

Anoniem zei

wat een leuk pakketje zeg,'

ik dioe dan ook graag mee met de nostalgische heeft mijn voorkeur.

Hartelijke groeten Marion

KnutselMar zei

Op de valreep wil ik ook graag nog een gokje wagen voor het nostalgische pakketje. Ik word meteen volger van je blog en ik zal nog een linkje op mijn eigen blog plaatsen (kan nog net een dag of 2 hihi).

groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...