"" voor mij - voor jou: papier

vrijdag 6 juli 2012

papier


Ik was weer eens bezig geweest met verf - inkt - stempels.
Misschien zijn het beginnetjes voor atc’s.
Een voorraadje is altijd fijn
nu dan de foto’s van wat ik heb gemaakt en wat ik nog in mijn map vond.

achetgrond-blauwgroen

achtergrond-groenblauw

achtergrond-groenblauw-stem

achtergrond-verf-en-stempel


achtergrond-geel-oranje-ste

en nog twee met een gestreken servet en een laagje mod podge
                                                                                                                                          achtergrond-gestreken-serve
groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Pleuntje zei

ik hou van de groen/blauwe combi met de stempels en ben benieuwd wat er uit gaat rollen.............X

Miek zei

Jammie ziet er heerlijk uit!
Experimenteren met van alles is zo leuk om te doen.

Marleen Derweduwen zei

wat zitten daar leuke kleuren tussen!!!

Betsy zei

Oh, wat zit daar wat moois tussen: die bloementegeltjes en mistletoe zijn leuk! Heerlijk om zo wat te experimenteren en een voorraadje te maken :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anneke zei

Jij maakt papier alsof het niks is, zo mooi allemaal!

ida zei

wat ziet dat er allemaal leuk uit en
wat handig zo'n voorraadje..

groetjes Ida

Willy zei

Prachtige achtergrondjes..ben benieuwd naar je ATC´s!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...