"" voor mij - voor jou: hoera, één jaar!

maandag 9 juli 2012

hoera, één jaar!

voorbereiding-1-jaar
uitproberen en voorbereiden




















Op 18 juli 2011 drukten we voor het eerst op het knopje “publiceren”.
“Ach, we zien wel voor hoelang….”, dachten we.
“Misschien hebben we er al weer snel genoeg van…..”
Maar we konden toen nog niet inschatten hoe leuk bloggen eigenlijk is. En hoe verslavend ook!
Dus we gaan nog wel even door, denken we.
Wat we ook leuk vinden is iets bedenken om weg te geven.
Maar deze keer is het niet kant en klaar. We dachten : doen jullie het maar lekker zelf ☺
Het worden dus workshop-pakketjes (ofwel “doe-het-lekker-zelf pakketjes”).
Voor elk wat wils ook nog, want we zien dat zowel handwerkmensen als papierfanaten bij ons komen kijken.
banner-1-jaar
Vandaar: in de week van 18 juli (volgende week dus!) geven wij 4 pakketjes weg.
Niet allemaal in één keer, maar 4 dagen lang steeds een ander pakketje.
Details en hoe je mee kunt doen lees je aankomende maandag – 16 juli – en dan volgt op dinsdag het eerste weggevertje!

groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

14 opmerkingen:

Janine zei

Wat een super leuke geste, spannend hoor. Ik heb er al 4 jaar opzitten en ben ernig steeds, dus er is hoop dat jullie het lustrum wel halen ;)))

Jeanine zei

Dat is nu eens origineel zie! Ik kijk er alvast naar uit.
Proficiat met je blogverjaardag. En hopemlijk hebben we allen nog vele jaren blogplezier.
Bij mij heb je nog 2 dagen om mee te doen aan een give away. Indien je zin hebt om mijn paketje te winnen...

Groetjes,
Jeanine

Betsy zei

Wow, al bijna een jaar aan het bloggen! Tja, het is heel verslavend, maar vooral heel erg leuk om te doen. Ik ben blij te horen dat jullie voorlopig nog even doorgaan :)
Op naar het volgende jaar.
Ik ben benieuwd wat jullie de komende weken voor ons in petto hebben. Het ziet er weer veelbelovend uit...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Marleen Derweduwen zei

Je weet ons wel nieuwsgierig te maken.
Ook al heb ik geen blog ik vind het reuze om bij je langs te komen en te genieten van de schitterende zaken die je maakt en op een toffe manier aan ons voorstelt!
Gelukkig voor ons dat je het bloggen nog niet opgeeft.

Willy zei

Ohhh...leuk, jullie maken ons nieuwsgierig!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie bijna 1 jaar op blogwereld!!!
Heb al vele leuke ideeen bij jullie opgedaan en gemaakt.En ook doorgegeven naar anderen.
Lees jullie stukjes/ideeen geregeld en vind ze leuk.
fijne avond.
groetjes,Truus uit Drenthe

Dinaz zei

Spannend!!! Ik zal het in de gaten houden...ben heel benieuwd!
X Dinaz ♥

Nicole - Maaksels en Meer zei

Oeoeh leuk!!! De 16e ben ik erbij!

Gery zei

Wat is dit een ontzettend leuk idee.
Ik geniet iedere keer enorm van jullie leuke berichten, terwijl ik echt niet zo'n handigerd ben met naald en draad.
Jullie weten we steeds weer te boeien, dus ga vooral door en dan ook nog lekker lang.
Groetjes Gery

Bietje zei

Proficiat met dit jubileum. En leuk dat jullie ook 'hooked' zijn. Voor ons levert dat nl. veel leuke berichtjes op. Dus ook dankjewel voor het afgelopen jaar. En dat er nog vele jaren mogen volgen.

Yvonne zei

Lady's, helemaal leuk! Ik krijg altijd een melding als jullie iets geplaatst hebben, dus hihihihi dan kan ik lekker mee doen XD

Groetjes, Yvonne

Rosanne zei

Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan! De 16de ben ook ik erbij!
Groetjes Rosanne

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met de blogverjaardag... en moet je eens kijken hoe leuk het gaat! Bloggen is geweldig hoor.
Leuk dat je volger bent geworden op m'n Pinterest, ik volg jou nu ook!

Groetjes, Elizabeth

joke zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum.
Helaas, helaas ben ik volgende week op vakantie dus ik zal de give-away niet kunnen volgen. Maar veel plezier ermee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...