"" voor mij - voor jou: even voorstellen:

woensdag 11 juli 2012

even voorstellen:

Blanche, (douarière de la bière)

blanche-1

Of misschien is het Wilhelmina Witbier, want ze staat op de binnenkant van een blikje…..

la-bière-blanche

Het plaatje is weer van far far hill, deze keer heb ik hem ingekleurd in photoshop en daarna een transfer gemaakt met modpodge glanzend (ik heb een verzameling potjes met allerlei verschillende mediums en lijmen, dat wil je niet weten…..hoewel, sommige mensen hebben dat met washi-tape  ☺ )

Hij glimt iets te veel naar mijn smaak.

blanche-2

Nu heb ik nog 3 mislukte madammen liggen en eentje die er veelbelovend uitziet, even afwachten  hoe ze opdroogt….☺

En dan heb ik wel weer genoeg van dat getransfereer, ik heb zin in boekjes maken!
Verrassing dus, ook voor mij, wat ik volgende keer ga laten zien…. (rondje tuin, kan ook nog…)
Wacht….nee….ik weet het al: volgende week is al volgepland…….weggevertjes week……!

En daarna ben ik ook nog jarig, dan ga ik misschien wel taartjes uitdelen……..

Nou je ziet het, voorlopig nog genoeg ideeën voor blogberichtjes.

groetjes van
Evelyn

Pin It!

7 opmerkingen:

Anneke zei

Ik merk het al, nog niet direct een zomerstop hier, fijn :) En ondertussen geniet ik van je blik dames. Heel mooi deze!
PS: Ik heb potjes EN washi tape, het kan nog erger dus *lol*

Dymphie zei

je wilt de tas lijm en plakband (dubbelzijdig en gewoon), die ik heb staan niet zien, dus... maar ik lees hierboven dat ik niet de enige ben met zo'n afwijking pffffff

Mooie Weduwe de Blanche, jou transfers zijn perfect! Ben bennieuwd naar alle spannende dingen die jullie voor komende tijd in het vat hebben.

Betsy zei

Mooi! Geweldig idee om daar een blikje voor te gebruiken. Ik blijf steken bij het afdrukken op stof...
Veel plezier met de volgende werkstukken!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Gery zei

Ik beken
dat ik ook zo'n verzamelaar ben
Ik schaam me er soms voor
en toch verzamel ik maar door
Gebruik alles op zn tijd
wil dus ook niks kwijt
Maar potjes, tubes, groot of klein
Ik pas zelf haast niet meer in mijn hobbydomein
Ik word er zelf heel gelukkig van
Dus...waar hebben we het over dan??

Hoe je je madame ook gaat noemen, ik vind haar heel mooi gelukt.
Het lijkt zo wel een glas in lood raampje.
Misschien kun het glimmen afzwakken door er met een beetje gesso overheen te poetsen??
Soort kalkeffect?? Je zou het kunnen proberen op één v je mislukte madammekes!
Groetjes Gery

Janine zei

nou dit ziet er weer geweldig uit, dat modge podge moet ik toch ook maar eens gebruiken, geweldig hoor madame witbier ☺ en ja leuke dingen heb je voor, maar uit pure nieuwschier, ben je niet bang dat de postbode de taartjes op zal eten ☺

Marleen Derweduwen zei

Die madam ziet er inderdaad goed uit.

Jolette zei

Wat een prachtige madam!
Wacht vol spanning af wat er hier allemaal nog komen gaat.

En die afwijking....heerlijk toch.
Je zult maar zo'n onschuldige afwijking hebben.
Amuseer je je ik weet niet hoe lang mee.
Heel herkenbaar trouwens....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...