"" voor mij - voor jou: borduurtje op maandag

maandag 16 juli 2012

borduurtje op maandag


Mijn cahier is af!!!!!!
Hier begon het.
cahier-de-broderie-1

Het was  veel werk.
Het was heel leuk om te doen.
En dit is het dan geworden

cahier-de-broderie-voorkant

De voorkant is anders dan het voorbeeld, maar ik had nog een leuk bandje en dat bloemetje vond ik leuker dan de hartjes.

Nog wat plaatjes

cahier-2


cahier-3

cahier-4

En dit waren dan mijn borduurtjes op maandag.
groetjes van imke

Pin It!

10 opmerkingen:

Willy zei

Het is heel erg mooi geworden. Erg leuk om het te volgen. Ik had het nog niet ergens anders gezien.

Betsy zei

Prachtig! Het was al leuk om het ontstaan van het cahier te volgen. Het uiteindelijke resultaat is helemaal geweldig.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Gery zei

Wat heb je er een prachtig naslagwerk van gemaakt!
Ziet er supergaaf uit.
Je kan zien, dat je er heel wat uurtjes aan hebt besteed, maar dan heb je ook wat.
Het was erg leuk om het ontstaan te kunnen volgen.
Groetjes Gery

Marleen Derweduwen zei

'un chat dans l'aiguille' wat een mooie naam!
niveau 3 katjes zo te zien; wel volgens mij heb jij dit met grootste onderscheiding bereikt!!!!
Dit cahier is zoooo waardevol en mooi! Een dikke proficiat!!!

cri-cri zei

heel mooi cahier is het geworden ...wat een heerlijk woord vind ik dat ...

Yvonne zei

Wat een super leuk boekje is het geworden. Het deed mij denken aan het boekje met steken en knoopsgaten wat ik gemaakt heb op de huishoudschool :-) Moet maar eens de zolder op om te kijken of ik dit nog ergens onderin een doos kan vinden. Heb een fijne week. Groeten Yvonne

ida zei

ik vind het een geweldig boekje!!
zo mooi gedaan..

groetjes Ida

Dymphie zei

wat is je cahier mooi geworden!

Wil den Berg zei

Hoewel ik (nog) niets heb met borduurwerk vond ik het leuk de bommetjes te volgen. Mocht ik ooit de borduurkriebels krijgen wordt het vast een cahier de broderie.

Anneke zei

Supermooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...