"" voor mij - voor jou: steekje na steekje

vrijdag 15 juni 2012

steekje na steekje


langzaamaan kom ik steeds wat verder met mijn quilts.
Verschillende keren heb ik een beginnetje laten zien.En nu de tussenstand.
De quilt met de rode sterren en harten
rode-sterren-en-harten-quil

De huisjes (niet zo veel aan gedaan)
huisjesquilt

De vierkanten met de rondjes (de kleuren blijven wat raar op de foto)
vierkant-met-rondjes-quilt

De piramidequilt
piramidequilt

Pffff. Nu ik het zo zie is het wel een beetje veel. Maar de afwisseling is leuk en het hoeft niet volgende maand af(dit kan bij mij zo maar één of twee jaar duren).
Ik ga gewoon lekker verder …..steekje na steekje
groetjes van Imke

Pin It!

12 opmerkingen:

Dinaz zei

Wat een werk...poeh...maar wel erg mooi!! Knap hoor. Fijn weekend, Dinaz ♥

Janine zei

Inderdaad, wat een werk, ik doe het je niet na, de huisjes vind ik helemaal leuk!!!

Willy zei

Ik was al verrast door de eerste foto en daar komen er nog een aantal achteraan. Bezige bij, mooi zijn ze. Die laatste vind ik ook erg leuk.
Groetjes,

Anneke zei

Prachtig, allemaal! Lijkt me leuk om altijd iets te hebben waar je aan kan werken tussendoor.

Ans zei

Wat ben jij met mooie quiltwerken bezig. Het houd je zo lekker van de straat.

Rosanne zei

Zo, wat veel quilts! Heel mooi! Knap werk, ik doe het je niet na!
Groetjes Rosanne

Gery zei

Tsjonge, jonge, wat een geduldswerkje zeg!!! Mijn bewondering heb je hoor.
De piramidequilt kan ook een kerstboompjesquilt worden en als ik dan al die reepjes stof zie, mag dat ook voor volgend jaar worden :-))
Fijn weekend Gery

Marleen Derweduwen zei

Wat een projecten heb jij nog af te maken. Ze zijn allemaal mooi, kleurrijk en bewonderenswaardig.
Jij bent wellicht iemand met héél véél geduld!

Betsy zei

Wat een werk, maar wat mooi allemaal. Ik probeerde voor mezelf de mooiste er uit te kiezen, maar dat valt nog niet mee. Ze hebben allemaal iets aantrekkelijks. Toch springen de vierkanten er wel uit voor mij. Lekker doorgaan met de steekjes. Ze worden prachtig!

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Wil den Berg zei

Kom graag op jullie blog, ben zelf ook regelmatig met verschillende projecten bezig, hou van de afwisseling. Recentelijk ook begonnen met een blog, quilten staat nog op de Bucketlist, maar wordt wel heel hebberig van die huisjesquilt.

Jolette zei

Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit....ze zullen helemaal geweldig zijn als ze helemaal klaar zijn!!!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what awesome colorful pieces fabulous!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...