"" voor mij - voor jou: borduurtje op maandag

maandag 25 juni 2012

borduurtje op maandag


Vandaag laat ik zien wat ik graag nog wil maken.
Deze drie staan boven aan mijn (lange) lijstje.
Twee patronen van little house needleworks

paper-whites
coffee-menu

En een ontwerp van Sabine Taterra-Gundacker
blauw-borduren

Maar eerst moet mijn cahier af. Dat duurt trouwens niet zo lang meer.
Hier bladzijde 9
cahier-de-broderie-blz-9
heel veel knoopjes dit keer.
Op naar de laatste bladzijde.

groetjes van imke

Pin It!

6 opmerkingen:

Willy zei

Wat is blz. 9 leuk. Fijn dat je het cahier bijna vol hebt, dan kun je met iets nieuws beginnen. Mooie patroontjes heb je uitgezocht. Aan die derde zou ik nu meteen willen beginnen.
Groetjes,

Betsy zei

Oh, dat wordt snel borduren met je cahier! Ik zou niet kunnen wachten om met dat alfabet te beginnen. De andere patroontjes zijn trouwens ook heel sfeervol.
Je cahier wordt een plaatje. Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

Wat een leuke borduurtjes heb je om straks te maken.
Vooral die met de alfabet vind ik erg leuk,omdat ik ook kalligrafie doe.
Mag ik vragen waar dit pakket te koop is?
Succes met de laatste bladzijden.
fijne avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Berlinde zei

Hoi dames, wat een leuk blog hebben jullie! Ik ga jullie volgen zodat ik niets meer hoef te missen!
De schilderijtjes uit jullie vorige post vind ik super, ga ik zeker ook maken, heb nog enkele lijstjes liggen!
Lieve groetjes, Berlinde

Gery zei

Kijk vol bewondering naar wat je nog allemaal wilt doen en al gedaan hebt.
De borduurpakketjes zijn schitterend!
Wordt de volgende pagina in je cahier al weer de laatste???
Deze is ook weer super hoor.
Groetjes Gery

Marleen Derweduwen zei

Jouw cahier is toch een schitterend ding.
Ook je toekomstplannen zien er tof uit vooral de derde.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...