"" voor mij - voor jou: vlieland

vrijdag 25 mei 2012

vlieland


Ik zit nog heerlijk na te genieten van ons weekendje Vlieland
We hadden een heerlijk huisje in de duinen
huisje-vlieland

Veel gewandeld langs het strand.
strand-vlieland

Kijk, dit zijn wij
3-op-het-strand

maar er waren ook rare gasten op het strand!
 mannetje-2 mannetje-1

Ook in het bos is het mooi
bos-vlieland

En natuurlijk de  vuurtoren in het echt op de foto
vuurtoren-vlieland

En verder hebben we lekker gegeten, tot ‘s avonds laat spelletjes gedaan, de slappe lach gehad, film gekeken, gelezen.

En dan is het al weer voorbij
vertrek-vlieland


Volgend jaar een weekendje. . . . . . . . . .


groetjes van Imke

Pin It!

9 opmerkingen:

Gerd@ zei

Oh wat ziet dat er heerlijk uit een huisje bij het strand ... ik ben er gek op ... mogen daar ook honden mee ???

Groetsssssssssss Gerd@

Jeanine zei

Met zo een gezellig huisje was de vakantie al voor de helft geslaagd denk ik?
Ben benieuwt naar waar je volgende vuurtorenavontuur zal zijn...

Groetjes,
Jeanine

Gery zei

Nou, Imke, dat zag er top uit hoor.
Heerlijk, dat je hebt genoten en dan nu weer een mooi zonnig Pinksterweekend er achteraan, dan is jouw motorretje wel weer even opgeladen, denk ik zo.
Fijn weekend en groetjes.
Gery

Dinaz zei

Hmmmm...wat ziet dat er heerlijk uit!!! Oei...ik ben gewoon een beetje jaloers...:o) Volgend jaar Schier??? Is ook eeruug mooi. Groet Dinaz ♥

Angélique zei

Dat ziet er heerlijk ontspannend uit.
Leuk dat jullie jullie zelf ook eens op de foto hebben gezet, zo kunnen we geoed zien wie er achter dit blog zit :p

Ik vind die mannen eigelijk wel erg leuk bedacht, je hebt in ieder geval geen last van ze ;-)

Janine zei

Ik pak mijn koffers en ga er ook heen!!! ;)) wat vertel je het heerlijk en wat een pracht foto's, ik heb meegnoten hoor. Fijn weekend.

iene zei

@ Gerda:honden zijn ook welkom. Niet in alle huisjes,maar dat wordt wel goed aangegeven. Het is een heerlijk wandeleiland.
groetjes,imke

Willeke van der Heijden zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit
en vooral die harige kerels!

Gerd@ zei

Oh wat leuk ... honden zijn welkom heel vaak in zulke strand/duin huisjes mag het niet ... ik ga ff verder kijken ...

Groetssssssss Gerd@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...