"" voor mij - voor jou: quilt

vrijdag 4 mei 2012

quilt


Ik begin met iets anders:
Alle nieuwe volgers van harte welkom . Veel lees- en kijkplezier op ons blog en we komen zeker ook bij jullie buurten!
En dan nu de quilt.
In dit berichtje (lang geleden) schreef ik er al over.
Nu is hij dan eindelijk af.
Maar hoe zet ik deze keer een kleed (quilt) op de foto?
Ik neem hem mee.
En waar ga ik heen?
Op de fiets naar de volkstuin,waar de bloesem bloeit.

quilt-in-boomgaard-1

Even dichterbij


quilt-in-boomgaard-2

Nog ééntje dan

quilt-in-boomgaard-3

Een volkstuin? Ik zie alleen maar bomen. Daar schrijf ik een andere keer een stukje over.


groetjes van Imke

Pin It!

10 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat is je quilt mooi geworden. Leuk om hem zo te fotograferen.

Zaanse Zolder zei

Mooi zeg, knap gemaakt !
En mooie foto's zo tussen de bloesem.

Jeanine zei

Wat een mooie quilt. Indien het ietsje warmer was, dan kon je nu lekker pic-niccen tussen de bloesems....

Groetjes,
Jeanine

Angélique zei

Wauw, die is moooooi!!!!

Mooi op de foto gezet ook, zo tussen al die prachtige bomen!

Willy zei

Wat een prachtig kleed is dit geworden....ik zou hem even laten liggen en er lekker op gaan zitten met een stokbroodje en een wijntje en er heerlijk van genieten!!

Liane zei

Wat een vrolijke quilt op een prachtige plek. Inderdaad, je krijgt de neiging om een picknickmand in te gaan pakken....
Groetjes, Liane

Jolette zei

MOOI!!!
Echt prachtig!
Leuk hoe je hem op de foto gezet hebt!

Gery zei

Wat een idyllisch plaatje, zo'n mooi kleed op de grond in de moestuin.
Het lijkt wel een plaatje uit een home deco boek.
En wat een geweldige plaid is dit!!
Dit doe ik je niet na!
Groetjes Gery

Marleen Derweduwen zei

proficiat met je werk en foto's;
dit mag zeker gepubliceerd worden in één of ander homemagazine.

Anneke zei

Een pracht van een quilt! En de foto locatie is al even prachtig! Mooie foto's!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...