"" voor mij - voor jou: kaart met inchie

woensdag 9 mei 2012

kaart met inchie

Ik zag de uitdaging om iets met een inchie te doen bij haar.
Nou maak ik niet zo vaak kaarten en stempels maken bij mij vaker deel uit van een achtergrond dan van een voorgrond, maar ik had ineens een idee….
Kleine vierkante stempeltjes had ik heel lang geleden als eens gekocht en ik dacht: Laat ik eens kijken of ik er iets aardigs mee kan maken voor de "Each card is unique" challenge.
Dit is de inchie:

inchiekaart-1

 En dit is de kaart die ik er mee maakte:

inchiekaart-2

Toen ik het stempeltje in mijn handen had, moest ik gelijk denken aan Muis (ik denk nog steeds dat ik haar vanuit mijn ooghoeken ergens zie liggen slapen)
In het witte vakje stond nog uitgespaard “Angel” te lezen, maar door het embossen is dat weggevallen. Toen heb ik er maar een hartje opgeplakt…..
De foto, de achtergrond en het lijstje (van graphic’s fairy) heb ik in photoshop tot één geheel gemaakt.

image

En na nog wat gefrutsel was ik uiteindelijk toch wel blij met het resultaat!

detail:

inchiekaart-3

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Minimoek zei

O wat knap dat kan ik dus echt niet!!

Janine zei

super hoor, en met je kat op de kaart, geweldig, een mooie herinnering. Ik moet ook nog wat maken voor die challenge, ☺

Gerd@ zei

Erg mooi geworden ... een mooie herinnering aan Muis ...

Groetsssss Gerd@

Gery zei

Wat een mooie ode aan jouw Muis!!
Heel lief om te zien.
Groetjes Gery

ida zei

wat leuk gedaan!

groetjes Ida

Jolette zei

Wat een schattig kaartje.
Een lieve herinnering...

Willy zei

Wat heb je dat leuk gedaan!!

Marleen Derweduwen zei

Leuke combinatie van technieken.
Mooie resultaat met het fotoshoppen.

Betsy zei

Mooi! Dat doe ik je niet na.....
Geweldig idee om het te combineren met een foto van Muis. Het poesje met vleugeltjes in de poezenhemel vind ik helemaal top :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth zei

Wat een leuke kaart... Oh,ik heb een zwak voor poezen, maar de rest is ook schitterend hoor!

Groetjes, Elizabeth

Bianca Kalksma zei

súper hoe je de uitdaging bent aangegaan!! En wat mooi, de embossing en de twee hartjes op zo'n klein inchie'tje, geeft een prachtig effect en een echt mooi detail op de kaart! Mooi het paars met de foto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...