"" voor mij - voor jou: borduurtje op maandag

maandag 14 mei 2012

borduurtje op maandag


In dit berichtje schreef ik er al over. Het borduurtje is af.

borduurzakje

Doe ik een blauwe achtergrond

bloemen-op-blauwe-achtergro

of een groene

bloemen-op-canvas
Het is allebei een canvasdoek. Daarop een servetje geplakt en wat gestempeld.
Het wordt de groene.

Hier nog het patroon voor de liefhebber

bloemenpatroon 1
En dan nu nog even het schriftje. Bladzijde drie

cahier-de-broderie-3
En wat was van deze bladzijde het leukste steekje?
Deze: vrolijke strikjes

steekje-blz-3-a

Op naar bladzijde 4
groetjes van Imke

Pin It!

3 opmerkingen:

Marleen Derweduwen zei

Dit kruisjessteken-schriftje vind ik gewoonweg subliem!!!
Beide kleuren canvas zijn op zich mooi maar mijn voorkeur was ook jouw keuze.

Jeanine zei

Gelijk heb je. De groene is het mooist. Mooi handwekje. Bedankt voor het patroontje. Ik sla het op. Waarschijnlijk zal ik dit ook wel eens maken. Is klein fijn en fris...

Groetjes,
Jeanine

Janine zei

ik blijf het mooi vinden dit borduren en je legt de steken ook goed uit, en qua kleur, het ligt eraan waar het komt te hangen, beide leuk voor een kinderkamer, ik kan niet kiezen ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...