"" voor mij - voor jou: schilderijtjes

woensdag 4 april 2012

schilderijtjes

Afgelopen weekend zat ik  lekker op mijn laptop foto’s te bekijken toen deze voorbij kwam.

kinderen-met-ballon

Een paar jaar geleden heb ik dit schilderijtje gemaakt om kado te geven.
Nu ik het weer zie ben ik blij dat ik er nog een foto van heb.
Het was zo leuk om te doen dat ik deze daarna nog heb gemaakt,niet in een lijstje maar op een canvasdoek (13 bij 18).

meisje-met-bloem

Dit schilderijtje heb ik nog.

groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat een lief schilderijtje. Een leuk idee.

Willy zei

Heel eenvoudig en toch een groots effect, heel mooi!
Groetjes,

Angélique zei

Ow, wat een lieve schilderijtjes!

ida zei

leuk schilderijtje!

groetjes Ida

Betsy zei

Wat een lieve schilderijtjes! Mooi met dat rode accent.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Marleen Derweduwen zei

super lief en mooi!

Anneke zei

Wow, supermooi dit! Prachtige kleuren ook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...