"" voor mij - voor jou: het is stil in huis…..

vrijdag 13 april 2012

het is stil in huis…..

Aan het leven van deze allerliefste poes van ons, Muis, is een einde gekomen.
Ik heb hier al eerder over haar en haar zus geschreven.

muis

Ze kreeg afgelopen dinsdag een hersenbloeding, we waren op dat moment op één na allemaal thuis.

Ze was ontzettend mensgericht en hield tot op het laatst van gezelligheid en spelletjes doen, we gaan haar heel erg missen…..

Maar ik heb nu even een paar dagen geen zin om een leuk berichtje te schrijven…..
Maandag ben ik er weer met voorlopig de laatste b.o.m. (in elk geval: de laatste alfabet b.o.m.)

groetjes
Evelyn

Pin It!

20 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Agossie wat sneu voor je poezebeest... en voor jullie natuurlijk.. Sterkte ermee.

Aankleedpopje zei

Heel veel sterkte. Het is vreselijk om een lief huisdier te moeten missen.

Saskia, Jan en Payal zei

veel sterkte meid ... wij hebben begin dit jaar ons Bisquitje moeten afgeven en het blijft toch een leeg plaatsje in huis hoor ... we hebben we ons Mocca toch maar je mist toch die eigenzinnige trekjes hé :o)
Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Angélique zei

Heel veel sterkte voor jullie. Lijkt me logisch dat je even geen zin hebt om gezellig te doen.

Jasmijn zei

Ik wens je heel veel sterkte om dit te verwerken.
Veel liefs van ons allemaal

Maraan zei

Veel sterkte gewenst, het doet zeer om een huisgenoot zo te moeten missen!

De Merle zei

Ach, lieve poes Muis....heel veel sterkte en glimlach om de mooie herinneringen.
Karin

Joke zei

Sterkte de komende tijd. Ik heb 3 weken geleden mijn poes Jade in moeten laten slapen en ik ga haar steeds meer missen. Denk maar veel aan de mooie herinneringen.

Gerd@ zei

He wat een akelig bericht ... weet wat het is een poezenbeest te moeten missen dat doet pijn heel erg veel pijn ... sterkte ermee ...

Groetsssssssss Gerd@

ida zei

ach ja, het is erg om zo'n geliefde
huisgenoot te moeten missen..
wat een prachtige foto is het
trouwens, zo mooi in het groen..

groetjes Ida

Margot zei

heel veel sterkte!

Elizabeth zei

Ach, wat erg... Daar kun je heel verdrietig van zijn. Een huisdier dat al zo lang bij je is, waar je zo aan gehecht bent...
Heel veel sterkte en neem lekker even te tijd om afstand te nemen en dingen te verwerken!

Liefs, Elizabeth

Dymphie zei

wat treurig, je hebt een mooie foto van Muis geplaatst, wat een droppie. Sterkte ♡

Just Who I Am zei

Ik ben zomaar een beetje aan het rondkijken op Blogger en kwam hier terecht.Wat een verdrietig berichtje.Zo moeilijk om een diertje te moeten missen wat al zolang een deel van je leven is,ik weet hoe dat voelt.Ik wens jullie sterkte
Groetjes Elisabeth

Pleuntje zei

ach............dierenleed is zo erg. sterkte en een pootje van onze poes Muis. X

Willy zei

Wat een verdrietig berichtje.....heel veel sterkte!!

Gery zei

Hoi Evelyn,
Oh, wat vind ik dit verschrikkelijk verdrietig voor je (jullie). Zo'n diertje wordt zo verschrikkelijk gemist in huis.
Ze zit in alles wat je doet en zegt en daarin zul je haar ook het meeste missen. Ik wens je heel veel sterkte en geef jezelf ruimschoots de tijd om aan je leven zonder haar te wennen. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan (spreek uit ervaring).
Heel veel lieve groetjes van Gery

Dinaz zei

Ach Evelyn,

Ja, het zal erg stil zijn in huis...heel veel sterkte de komende tijd. Liefs Dinaz ♥

Betsy zei

Oh, wat zullen jullie Muis missen. Ze was al zo lang bij jullie. Heel veel sterkte.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Jolette zei

Och wat jammer...
Heel veel sterkte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...