"" voor mij - voor jou: borduurtje op maandag

maandag 23 april 2012

borduurtje op maandag


Nou daar gaan we dan.
Mijn borduurtjes op maandag.
Het worden wel allemaal verschillende berichtjes,maar het gaat over borduren.
Toch wil ik er voor mezelf een begin en een eind aan hebben en bedacht het volgende.
Vorig jaar heb ik op een beurs dit pakket gekocht.


cahier-de-broderie-1


cahier-de-broderie-2

Het moet een boekje van stof worden met daarin allemaal verschillende borduursteken.
Dit is het begin. En je voelt hem misschien al aankomen.
Het laatste bommetjes schrijf ik als het cahier de broderie af is.
En dan nu toch ook nog iets wat al af is.

envelop-gefeliciteerd   label-gefeliciteerd
een envelop gemaakt voor een cadeaubon met een geborduurd labeltje: gefeliciteerd

envelop-bedankt  label-bedankt
envelop voor een cadeaubon met een geborduurd labeltje: bedankt ( de letters zijn op de foto niet zo duidelijk, in het echt is het wel goed te lezen).
groetjes van Imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...