"" voor mij - voor jou: maar wat is het dan precies?

vrijdag 23 maart 2012

maar wat is het dan precies?

Ik weet eigenlijk niet wat je er mee moet….

bungeltjes-katten-1

Het kan ergens aan bungelen, dus het zal wel een bungeltje zijn.
Maar waar bungelt het aan?
Kettinkje? hmm, daar zie ik mezelf niet mee lopen…..
Tassenhanger? tja, die verlies ik altijd, dat zou ook jammer zijn.
Sleutelhanger? niet jaszak- en regenbestendig.

bungeltjes-katten-2

Daar komt nog bij dat ik het zo heel erg leuk vind om dit soort bungeltjes te maken…..
Straks heb ik een emmertje vol………

bungeltjes-katten-3

Het zullen ooit wel extraatjes bij een weggevertje worden, dan mag de nieuwe eigenaar bedenken wat het nou eigenlijk zijn…..

bungeltjes-katten-4
breed afplakband met alcoholinkt: mooie kleur en een beetje transparant






















(filosof-iene zegt: het hóeft natuurlijk helemaal niet “iets” te zijn, het plezier dat je hebt tijdens het maken is reden genoeg, het is gewoon je praktische aard die hier even botst met je creatieve ☺)

groetjes van
Evelyn (die lekker aan de slag gaat met een nieuwe serie bungeltjes)

Pin It!

8 opmerkingen:

brigitte zei

Super leuk.
hoe heb je het ringetje er aan
gemaakt.
Erg leuk aan een bosje bloeme of aan een kadootje.
Of bij een doosje enveloppe met geld. Juist super functioneel als klein weggevertje.
Knutsel maar lekker door hoor.
Mij bracht je misscien nog wel op een goed idee.
Voor moederdag.
Fijne zonnige dag.
Groetjes Brigitte.

Janine zei

Nou filoso-iene heeft gelijk, ik vind het super leuk gemaakt en ik denk dat de (ooit) krijger er wel raad mee weet ;))

Jeanine zei

Ik vind ze mooi. Echte hebbedingetjes. Wie zo ooit krijgt zal er zeker blij mee zijn.

Groetjes,
Jeanine

Janny zei

Oh wat herkenbaar; iets maken en dan willen weten wat het is, waar je het voor kunt gebruiken. Ik loop er zo vaak tegenaan. Ik zal de uitspraak van Filosof-iene goed onthouden!
Ze zijn wel erg leuk hoor, die dingetjes haha

Betsy zei

Mooi! Zo leuk om wat in elkaar te freubelen en blij te zijn dat het er mooi uit ziet. Wat je ermee kunt/moet doen: dat zie je vanzelf wel. Als cadeaulabel, in een kaart, als klein cadeutje. Maakt niet uit. Je kunt er ook gewoon naar kijken :)

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Pleuntje zei

Lijkt me erg leuk om aan een cadeautje te hangen. En het is heel creatief en inderdaad het gaat erom dat je het leuk vind om te maken. X

Kiek zei

Zien er leuk uit. Door de poesjes denk ik ook aan een hanger voor een kinderketting. Of aan een zeepketting. Zonder ringetje en met een magneetje erachter zijn het ....nou ja eh magneten!
Het leuk is dat iedereen er iets anders in ziet. Je hebt dus iets gecreeerd wat de fantasie prikkelt.....

Groetjes Kiek

Gery zei

Kom voor het eerst op jullie blog kijken via het blog van Anneke, waar ze heel trots jullie mooie, leuke en lieve boekje laat zien.
Ziet er super uit hoor!
Maar jullie hele blog is super en vol met ontzettend veel kreatieve ideetjes.
Ga jullie heerlijk volgen om zo af en toe een frisse wind door mn stempelhoofd te laten waaien.
Ennuuhh.. deze bungeltjes zijn gewoon geweldig leuk en laat dat voorlopig gewoon lekker voldoende zijn.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...