"" voor mij - voor jou: het weggevertje: de winnaar(s)

maandag 12 maart 2012

het weggevertje: de winnaar(s)

Tromgeroffel……… de notaris heeft de winnende lootjes getrokken.
Lootjes?????
Meervoud??????
Ja, we waren weer blij met alle leuke reacties en hebben besloten om de magazi(e)ntjes die we eigenlijk voor onszelf hadden bedoeld ook weg te geven, 3 in totaal dus.
Bij de vorige weggevertjes hadden we papiertjes met de namen uit de hoge hoed gehaald, deze keer hebben we de random generator ingeschakeld.
De nummers komen overeen met de volgorde van de reakties.
(één iemand had op een ander berichtje vermeld dat ze ook meedeed voor het weggevertje, die hebben we als nummer 25 laten meetellen)

  image image

imageimage

imageimage

Gefeliciteerd!
En voor degenen die deze keer buiten de boot vielen: er komt vast nóg wel een keer een weggevertje!
Willen de winnaars hun adres mailen naar iene@xs4all.nl ?
En dan komt dit naar jullie toe:

magaziene

Als de winnaars hun weggevertje ontvangen hebben, laten we hier wat meer zien van de inhoud (ook voor onszelf, want wij hebben nu geen eigen exemplaar meer…)

groetjes van
Imke en Evelyn

Pin It!

13 opmerkingen:

Anneke zei

Ach, ach en nu hebben jullie niks meer! Maar dat vind IK niet erg *lol* Super bedankt al op voorhand! Hier ben ik hééééééél blij mee! Ik kijk reikhalzend uit naar de post! Spannend kadootje!

Angélique zei

Hier nog een heel blij persoon! :-)) En ook ik kijk enorm uit naar het moment dat de postbode deze bijzondere weggever komt afleveren. Joepie!!! Dank jullie wel alvast!

Gerd@ zei

Van harte voor de winaars ...........
Ik hoop op een volgende keer ........

Groetss en een fijne avond ..... Gerd@

Willy zei

Felicitaties en veel plezier ermee.
Bedankt voor de leuke give away.

Jolette zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!
Ze krijgen een erg leuk kadootje volgens mij!

Janine zei

Proficiat aan de winnaars, super leuke prijs!

Marleen Derweduwen zei

proficiat aan de gelukkigen!
Maar wij gaan via de blog ook één en ander van het magazi(e)ne zien en dat is toch ook om naar uit te kijken.

Willy zei

Gefeliciteerd dames.....ben eruugg benieuwd naar de inhoud!

Betsy zei

Van harte gefeliciteerd!
En Imke en Evelyn: bedankt voor de leuke weggever! Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Pleuntje zei

It was'nt me ! Maar de andere winnaars zijn vast heel blij. Bedankt voor het meespelen. X

Anneke zei

Vandaag mijn exemplaar ontvangen. Super bedankt dames! Wat een leuk boekje hebben jullie gemaakt, en dat in drievoud, wow! Ik heb al foto's gemaakt, ik ga het uitgebreid showen op mijn blog maar ik wacht tot jullie het geplaatst hebben natuurlijk.
Ik ben er heel erg blij mee. Ik ben gek op boekjes maar zo'n boekje kreeg ik nog nooit!

Ellie zei

Eind vorige week heb ik het MOOIS gekregen! Super! Bedankt dames! ik wil het ook graag op mijn blog laten zien, wanneer plaatsen jullie het?
Wat zitten er mooie pagina's in, je zult er maar op komen, geweldig!
BEDANKT!

iene zei

@ Ellie
ik laat a.s. woensdag mijn blaadjes zien en dan staat alles erop.
Veel plezier met de magazi(e)ne
groetjes,imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...