"" voor mij - voor jou: (deel2) een klein overzicht

woensdag 21 maart 2012

(deel2) een klein overzicht

 

En wat had ik gemaakt voor de magazi(e)ne?

magaziene-1
van links naar rechts:
servetje geplakt op dubbelzijdig tape
labeltjes om uit te knippen
mooie draadjes



magaziene-2
bandjes,kantjes                         lapjes                            gehaakte bloemetjes




magaziene-3
van links naar rechts
scrappapiertjes
knopen van papier(servetjes geplakt op stevig papier en 2 gaatjes geponst)
notitieblaadjes



tot slot een kleurplaat
magaziene-4



En hier dan nog een overzicht van alle blaadjes:

magaziene-5

deel 1 vind je hier

groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

brigitte zei

Jullie hebben er echt heel veel werkn van gemaakt.
Super leuk allemaal.
De winnares is een bofferd.
Groetjes Brigitte

Anneke zei

Jaja, bofferds dat zijn we :)
Ook jouw aandeel is heel mooi Imke. Alles bij elkaar een pracht van een boekje! Jullie magazine doorbladeren, het is genieten!

Jolette zei

Net naar de andere pagina's gekeken...en deze zijn ook al zo leuk!
Wat een bijzonder kadootje zo!

Angélique zei

Ik ben er ook al zo mega blij mee, ook jouw bijdragen zijn geweldig Imke! Nogmaals dank jullie wel!!!!!

Willy zei

Dat ziet er heel leuk en verrassend uit.

Marleen Derweduwen zei

alles lijkt me héék tof.
De winnaars zullen dus echt wel blij verrast zijn met hun pakje.

Kiek zei

Via Anneke ben ik bij jullie terechtgekomen. Wat een ongelooflijk, creatief, geweldig, leuk, mooi en gaaf magazi(e)ne hebben jullie gemaakt.
Bedankt voor dit leuke idee.

Groetjes Kiek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...