"" voor mij - voor jou: leuk lapje en mooie kleurtjes

donderdag 16 februari 2012

leuk lapje en mooie kleurtjes

dmc





Een paar maanden geleden maakte ik deze:

borduurzakje-voorkant


Ik heb er nog één gemaakt van dit lapje:

geruit-lapje


De vierkantjes nodigen uit om er iets mee te doen:

knikkerzak-1


En zo is het geworden:

knijperzak-2


geen knikkerzak, maar een knijperzak

knijperzak-3



Maar ik kan er natuurlijk ook de leuke ruil van pleuntjes blog in bewaren:

zakje-borduur
Wat een verwennerij, al die mooie kleurtjes borduur, super!

groetjes van Imke

Pin It!

5 opmerkingen:

Willy zei

Leuk en fleurig, evenals het garen van de ruil.
Groetjes

Saskia, Jan en Payal zei

leuk gedaan, zeker zo die tweede met die vakjes!

Anneke zei

Leuk extraatje, dat vilt. Heel mooi!

Betsy zei

Goeie ruil gedaan!
Mooi, dat zakje met het gekleurde vilt. Ik ken de stof nog van de doorrijgpatronen. Dit is veel leuker en kleuriger.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Janine zei

Super leuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...