"" voor mij - voor jou: kleine quilts

woensdag 25 januari 2012

kleine quilts

Ik ben nog steeds aan het breien en sterren naaien, maar dat zal ik niet weer laten zien. Pas als het af is (dat kan bij mij nog wel even duren).
Dus iets ouds, maar niet minder leuk.
Bij Atelier Bep ooit eens twee patroontjes gekocht.


patroon-vriendinnen

Deze is af.


twee-vriendinnen


Kijk, ze hebben lekkere warme wollen kousen aan.


warme-kousen


De volgende zit nog in de voorraadmap.


country-folk


En in een boek met strijkpatronen  vond ik een leuke tekening en dat werd dit quiltje:


best-friends

groetjes van Imke

Pin It!

9 opmerkingen:

Janine zei

Super leuk, die dametjes, zo leuk!!! Die andere is ook erg leuk, lijkt me wel een friemlwerk als ze zo klein zijn of niet?

Gerd@ zei

Wat ontzettend leuk ... zowel je dames als je quilt .... eeerruuugggg leuk gedaan ...... gr. Gerd@

Jolette zei

Schattig!!!

Willeke van der Heijden zei

Wat een moppies! Dat tweede stel ziet er ook leuk uit, zou ik er snel bij maken..

iene zei

@ Janine: het vriendinnenquiltje is 40 bij 40 cm., dus het gepriegel valt wel mee.
groetjes,imke

Betsy zei

De quiltjes van Atelier Bep vind ik helemaal geweldig!
Je bent wel lekker druk met al je naaiwerk.
Leuk om zo mee te kijken :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Maia zei

Wat een grappig stelletje!
Mooi gemaakt ook die quilt!
Groetjes Maia

Anneke zei

Leuk die vriendinnen! Super hun kousjes :) En het dierenquiltje, ja dat is een hele mooie tekening!

Pleuntje zei

Leuk zeg. Weer eens heel iets anders. X

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...