"" voor mij - voor jou: breien en quilten

woensdag 18 januari 2012

breien en quilten

Met mijn rood grijze breiwerk gaat het goed.



rood-grijze-deken-1



Mijn benen blijven al lekker warm tijdens het breien.




rood-grijze-deken-2



En verder ben ik  weer aan een nieuwe quilt begonnen. Een rood met wit.


rood-witte-quilt-1



Ik doe er denk ik witte blokken tussen met iets er op.
Harten van stof of iets met de gebreide harten, dat weet ik nog niet .




rood-witte-quilt-3  roodwitte-quilt4

Eerst nog maar wat sterren maken.


groetjes van Imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Linda zei

Je breiwerk ziet er super uit! De kleuren passen mooi bij elkaar! Wat gaat het worden?
Je quilt is ook mooi, ben benieuwd als hij af is.
Groetjes,
Linda

Angélique zei

Dat wordt een wel heel mooie en vooral warme deken!
Ook je quiltwerk wordt prachtig. Goed bezig zeg!

Jolette zei

Heerlijk dekentje lijkt me dat worden.
Leuk om op je quilt hartjes te doen!
Ik zou voor de stoffen kiezen!

Yvonne zei

Mooi breiwerk,zeg! Heel knap!
Groetjes, Yvonne

iene zei

@ Linda: er komt nog een lap rode fleece tegen en dan heb ik een lekkere warme deken vor de komende winter.
groetjes,imke

Anneke zei

Mooi dat breiwerk! En het patchwork is ook al zo supermooi! Ik vind beide harten leuk, zowel de stoffen als de gebreide versie. Dat wordt nog moeilijk kiezen :)
Die handen van jouw rusten nooit denk ik!

Betsy zei

Wow, wat wordt dat een mooie deken! Heel mooi met al die verschillende patronen. Lekker warm, zeker met een lap fleece er tegen aan.
Je bent lekker druk met al je werkjes. De quilt ziet er ook al zo mooi uit. Lijkt me heel leuk met die hartjes er tussen.
Ik ben benieuwd waar je voor gaat kiezen...

lieve groet,
Betsy

p.s. het gaat goed met de ruil voor Evelyn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...