"" voor mij - voor jou: bloemen van stof

woensdag 11 januari 2012

bloemen van stof

 De sterren heb ik opgeruimd en  liggen bij de kerstballen op zolder.
Wat zal ik  nu eens aan de stok hangen?
Bloemen!
Ik vond de rode kleur van de sterren wel leuk en daar heb ik nog stof van, dus rode bloemen.


rode-bloemen-1

rode-bloemen-2


Ik ga er nog een paar maken. Nu van andere felle kleurtjes.



bloemen-maken


En wat doe ik er mee?


ik leg ze neer  

bloemen-op-schaaltje


of ik zet ze neer  


bloemen-staand


of ik hang ze op


bloemen-hangen


groetjes van de I van IenE

Pin It!

7 opmerkingen:

Angélique zei

Eenvoudig, maar daardoor erg leuk!

Jolette zei

Leuk!
Vooral die staande bloemetjes zijn super!

Betsy zei

Dat simpel toch zo mooi kan zijn!
Vooral de bloemetjes op de veer vind ik erg leuk.
Een paar bloemen kunnen de boel al lekker opfleuren.
Leuk!

Evelyn, bedankt voor je lieve mailtje!
Ik ben erg nieuwsgierig naar je letters....
Ik ga er ook mee aan de slag. Nog even stof en garen bij elkaar zoeken. Ik mag van mezelf even niets meer kopen maar moet uit de kast werken :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Merle zei

Wow leuke vrolijke bloemen, alvast wat voorjaar in huis!

Pleuntje zei

Wat een vrolijke boel met al die bloemetjes. X

Anneke zei

De rode vind ik supermooi!

brigitte zei

Erg leuk. Vooral de staande vind ik super.
Groetjes Brigitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...