"" voor mij - voor jou: sterretjes haken

woensdag 14 december 2011

sterretjes haken

Ik heb zin in sterretjes  haken.

Dus een patroontje opgezocht, wol en haaknaald gepakt en begonnen.
En al snel had ik een stapeltje sterren.



stapeltje-sterren



Maar ik vind ze nog een beetje saai.




sterretje-1




Het worden tenslotte kerststerren dus een versierseltje mogen ze wel hebben.





sterretje-2




 Dit ziet er al beter uit.
Zo en dan mogen de sterretjes nu met z’n allen aan een slinger






sterretjesslinger-gehaakt


groetjes van de I van Iene

Pin It!

9 opmerkingen:

Angélique zei

Dat ziet er super vrolijk uit, heel leuk bedacht!
Je zal maar opeens zin krijgen om sterretjes te haken en dan maak je uiteindelijk zo'n gezellige slinger!

Jolette zei

Dit ziet er gezellig uit!!!

Janine zei

wat een idee, super leuk!!!!

Willeke zei

Dat gaat snel. Wat een leuke sterretjesslinger! Hartstikke leuk al die gehaakte sterretjes, boompjes en ballen.

Pleuntje zei

Wat een vrolijke slinger. Ik zou toch die kerstboom maar neerzetten. Brei ook maar een sok, dan kan de kerstman er iets in doen. x Petra

Betsy zei

Zo zien de sterren er inderdaad een stuk vrolijker uit!
Goed idee om ze zo op te leuken.
Grappig ook met die pompoentjes er bij.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Especialandmore zei

Mooie sterren slinger!

Desirée-ScrapDees zei

de sterretjes halen er helmaal van op zeg, leuk joh!

Anneke zei

Mooie sterren, leuke kralen, heel mooi als slinger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...