"" voor mij - voor jou: sommetje 4

maandag 14 november 2011

sommetje 4

(26 reacties) – (3 tassen met inhoud) = (23 pechvogels)
We zien ze al zitten, die 23 zielige vogeltjes….
Daar kunnen we niet zo goed tegen….
Daarom hebben we nog 3 troostprijsjes gemaakt, het is geen tas, het is geen slinger, maar een leuk hebbedingetje (vinden wij…).

troosprijs-1

Dan nu de uitkomst van de verloting.
De notaris was met vakantie dus hebben wij het maar zelf gedaan.

lootjes-1

De winnaars van de tas zijn geworden:
  1. Eldi
  2. Jolette
  3. Miek
De winnaars van de troostprijs zijn geworden:
  1. Bietje
  2. Gerd@
  3. Saskia (die vandaag jarig is! Gefeliciteerd!)
Als de winnaars hun adres doormailen sturen we de pakketjes zo snel mogelijk op.
ons e-mailadres: iene@xs4all.nl


Tot slot nog een hartelijk welkom voor alle nieuwe volgers.


Groetjes van
Imke en Evelyn

Pin It!

8 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

zie je me zielig in een hoekje zitten... hihi maar toch proficiat aan de winnaars en jij bedankt voor de verloting!

Eldi zei

Bedankt voor het ontzettend leuke kado!!

http://dvleenen.blogspot.com/

Mad Moiselle zei

Amai, dat is lief, die troostprijsjes :-)
Proficiat aan de winnaars!

Saskia, Jan en Payal zei

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEY :o) ik wist dat het me ooit zou lukken om eens iets te winnen met een give-away :o) en dat nog wel op mijn verjaardag :oD
ik ben der helemaal blij van :o) en 't is nog een hele echte verrassing omdat het een troostprijs is :o)
Ik stuur je een mailtje!
DANK U!!!

Pleuntje zei

ach wat jammer dat ik er niet bij ben. Maar de winnaars van harte !!! groet Petra

Rapgy zei

dikke proficiat aan de winnaars !!

Janine zei

haha, dat rekenen van jullie, een grote glimlach waard. proficiat aan alle winnaars!!

Jolette zei

Hoera wat Leuk!

Dat is leuk thuis komen van een weekje vakantie!
Groetjes,

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...