"" voor mij - voor jou: stempel

zaterdag 22 oktober 2011

stempel

Een nieuw stempel gemaakt. Deze keer niet met een gutsje en een gum, maar met schuimrubber knutselvellen:


foam-knutselvellen



Uit een velletje heb ik figuurtjes geknipt en  op een blokje hout geplakt.




stempelblok


En dan  uitproberen.
O ja, het stempelblok is 13 bij 8 cm, dus dat stempelt lekker snel.


foamstempel-afdruk-1


foamstempel-afdruk-2


Ik zie net dat er 40 velletjes in het pak zitten, ik kan dus nog wel wat maken!

groetjes van de I van Iene

Pin It!

12 opmerkingen:

Gerd@ zei

Nou dat is weer een heeeeeeeel goed idee ... en niet te duur
stukje hout hebben wij hier straks zat over (wij krijgen een nieuwe eiken houten vloer) top idee ....

Thanx .... groetss Gerd@

Anneke zei

Waarom kopen wij eigenlijk stempels vraag ik mij ineens af :) Mooi! En het stempelt nog mooi ook!

kethy zei

Heee goed idee .. ik heb hier ook zo pakje met foam liggen (zeeman, even reclame maken).
orgen eens wat uitproberen.

Groetjes,
Kethy

brigitte zei

Mooie achtegrond stempel.
Erg leuk en slim gedaan.
Groetjes en een fijne zondag Brigitte

Jolette zei

Dit is nog eens een leuk idee!!!

Heidi zei

Wat een super idee. Bedankt voor het laten zien.

Janine zei

jeetje wat een super idee, dus op naar de zeeman ☺ We zouden met al die ideeën eens aandelen moeten aanvragen ☺

Annie Bodelier zei

Ik gebruik dat foam ook om te stempelen. Soms heb je ook van die zakjes met al uitgestanste figuurtjes in de aanbieding - ook handig!

Dymphie zei

superleuk idee en wat een pracht van een stempel maakte je!

Heb je een heattool? Als je je foam verhit (voorzichtig, niet smelten) en dan snel iets erin drukt (of ga er op staan, schoenen hebben vaak een leuke zool) heb je ook nog een mooie structuur als extra :)

iene zei

@ Dymphie
Leuke tip, ga ik eeen keer proberen.

Miek zei

Leuk, waarom kopen wij nog stempels?
Heb 10 jaar geleden met foam en kurk en sateprikkers een rolstempel gemaakt , ook heel leuk!

Charesa zei

Ik weet hoe u uw website kunt vertalen .... Raadpleeg uw niet-Nederlandse lezers translate.google.com. Dit is hoe ik mijn Engels vertaald naar het Nederlands (voorafgaand aan de posting). U moet plaatsen de link op uw site onder vertalen. Het heeft gewerkt voor mij! Je hebt een leuke website! :)

Van: Een ambacht liefdevolle meisje in Maryland

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...