"" voor mij - voor jou: nachtvlinder

zaterdag 24 september 2011

nachtvlinder

Ik zat eens wat te lezen op het blog van Sproet en daar vond ik een verwijzing naar dit tekenprogramma: harmony
Wat leuk om te doen!
Ik maakte 2 rare vrouwtjes, maar ik laat ze toch even zien….
( lachen mag……..)

poppetje 1 (2)
poppetje 2 (2)

en een leuk achtergrondpatroontje kan je ook maken:

rondjes-2-web

Er staan trouwens nog meer rare, leuke speeltjes op die website, zoals vliegen door de wolken, rare takjes tekenen, en deze, een interactief filmpje met muziek van Arcade Fire in combinatie met google earth en je eigen adres, heel grappig (die kende ik trouwens al langer…).

In het weekend ben ik van plan een haakwerkje op te zetten, mét foto’s en een beschrijving. Met een beetje geluk heb ik dat zondagavond af.
Vast een kleine preview:

haakwerkje


En nu gaat deze nachtvlinder haar nest maar eens opzoeken, het is al best wel laat (of vroeg?)
Fijn weekend iedereen!
Groetjes van
de E van Iene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...