"" voor mij - voor jou: kado-labels

zaterdag 20 augustus 2011

kado-labels

Een tijdje terug liet Evelyn mij een zelfgemaakte stempel van een gum zien. Nou dat wilde ik ook wel eens proberen.
Maar toen de gummetjes en de gutsjes voor me op tafel lagen had ik geen idee voor een ontwerp. Tja, ideeën komen niet op commando.


gum en guts 



En gelukkig, een aantal dagen later ging er een lampje branden. Ik aan de slag.

En daar waren 6 stempels





stempels




Die moesten natuurlijk uitgeprobeerd worden. Op een kladblaadje, maar dat is natuurlijk niet zo leuk. Dus van stevig papier 6 kaartjes gevouwen, stempel erop, gaatje erin, touwtje eraan en daar zijn 6 kado labels.
Van het één komt het ander. Want nu lagen die labels los op tafel. Dat vraagt om een mapje. Dit mapje.

En zo zijn de labels geworden


labels

mapje met labels


groetjes van de I van Iene

Pin It!

12 opmerkingen:

Linda zei

Knap werk! Goed gedaan!
Groetjes,
Linda

Pleuntje zei

Hartstikke leuk. Volgens mij heb ik ook nog een guts liggen en een gummetje is niet duur. Bedankt voor de tip.
groeten Petra

Helmi zei

Wat een inspirerend blog, ik zag het bij 'deze is ook leuk'. Kom nog wel eens kijken, bedankt!

Jessica zei

die zien er leuk uit, ook die rondjes met de gummen zijn leuk, mmm ook eens dringend naar op zoek.

Janny zei

Wat is dit ook weer een leuk idee zeg! Ga ik ook zeker eens proberen.
groetjes
Janny

monique zei

Dat ziet erg erg leuk uit!

Betsy zei

Wat een leuk idee en bovendien: wat ziet het er mooi uit! Het vraagt er om om direct uitgeprobeerd te worden...:)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Dymphie zei

wat een superleuk idee, zo zijn de kadolabels zelf een kado geworden :)

Gerd@ zei

Ohhhhh jee weer iets wat ik eens wil gaan proberen ... leuk hoor dat bloggen .... al die leuke
ideeen die je tegenkomt ...

Gr. Gerd@

brigitte zei

Super.
Ik heb eens onze naam op een gummetje gemaakt. Leuk om op kaartjes te zetten.
Groetjes Brigitte

Janine zei

ik heb het ook eens ooit geprobeerd, maar had geen gutsjes, dussssssssssssss, die komen er spoedig ook nier, want je project is super geslaagd. ☺

't Glimmenhofje zei

Ontzettend leuk, en eigenlijk zo simpel, idee! Enig om een kadootje nog even een extraatje te geven in zo'n leuke stijl! Ik hou hem in mijn achterhoofd!! Groetjes, Joyce Glim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...